...INGIN KU LAGUKAN SEINDAH SYAIR...

Salam Untuk Semua  

Tuesday, April 1, 2008


Salam buat semua
walau dimana saja anda berada
singgah saya hanya sebentar cuma
kerna ingin berpergian semula
menyambung kembara
menghilangkan lelah di dada
melapangkan resah yang ada
agar tidak saya terleka

Salam buat semua
tak kira untuk siapa
singgah saya menyampaikan rasa
terkilan masih ada
sedih masih terasa
berhijrah lagi untuk keberapa kalinya
ketempat yang asing pula
yang tiada sesiapa disana
agar tidak lagi terluka

Salam buat semua
pada sahabat ku semua
kembara saya mungkinkan lama
mencari penawar yang entah dimana
walau hingga ke hujung usia
selagi jasad masih bernyawa
tidak sekali berputus asa
walau hingga kehujung dunia
pastikan ada penghujungnya


...ingin aku menulis disini...walau sumbang...aku ingin mencuba...

AddThis Social Bookmark Button


0 comments: to “ Salam Untuk Semua

Design by Amanda @ Blogger Buster