...INGIN KU LAGUKAN SEINDAH SYAIR...

Biar pun aku luarbiasa...  

Saturday, February 9, 2008

biar pun aku luarbiasa
mengembara jauh seorang diri
terpinggir aku disudut sepi
tiada ku harap rasa simpati
walau menangis dimalam sunyi
masih ku gagah untuk berdiri

biar pun aku luarbiasa
tinggalkan harta serta keluarga
berkelana disenja kala
namun aku punya cerita
yang tak terhitung jika dikira
yang tak terselam seluas dasarnya
nafas terhenti tiada nyawa
derita aku penawar tiada

biar pun aku luarbiasa
jangan aku terus dihina
jangan aku terus diluka
kerna hidup ku takkan lama
kelak nanti bila ku tiada
lenyap dari dunia yang nyata
bergembiralah...senyumlah
agar puas rasa didada
agar terbalas dendam yang ada
supaya aku terus binasa

biar pun aku luarbiasa
namun aku manusia biasa
punya rasa dan punya cita
walau hanya sementara
tika nyawa masih ada
takkan ku persia masa yang ada
akan ku tanggung semua derita
funny family pernah dikata
ku terima juga seadanya...
tiada kesal didalam jiwa

AddThis Social Bookmark Button


0 comments: to “ Biar pun aku luarbiasa...

Design by Amanda @ Blogger Buster